Styling

Styling

Kategori: Nystroms

Hej hej och välkomna till in "underblogg" som tillhör http://nystroms.blogg.se . Denna blogg är skapad för min skolgång mer och det som jag just nu rätt tydligt brinner för. Styling.

Kort om mig:
Mitt namn är Jessica Nyström, född år 1995 och avslutar snart mitt första år på gymnasiet. Jag går på Plusgymnasiet i Liljeholmen där jag går ett yrkesförberedande program, inriktning stylist. Skolan ger bra utbildning med lärare som är involverade i filmer, plåtningar m.m. i dagens läge.

Jag själv har åkt konståkning sedan jag var två år gammal men slutade p.g.a en skada men följer ändå med på tävlingar för att heja på gamla klubbkamrater och inte minst för att hjälpa till med håruppsättningar och annat som tillhör. Mycket mer finns det inte att säga än att jag är riktigt nöjd med mitt gymnasieval och jag hoppas kunna visa upp en hel del här. Finns det frågor eller annat går det bra att kontakta mig här genom att slänga iväg en liten kommentar eller maila mig på [email protected]

 

Kommentera inlägget här: